Kdy funguje soukromé podnikání tak, jak má, a kdy se mu tedy daří? Pochopitelně tehdy, když si tímto vydělají podnikající lidé na dost kvalitní existenci a udržování podniků v chodu. Ale nemyslete si, že je to zrovna snadný úkol. V podnikání se nedosahuje úspěchů vždy automaticky. Nestačí po úspěchu toužit, je třeba si ho i zasloužit. A to se někdy nedaří, i když se o to člověk snaží sebevíc. K častým problémům v podnikání patří nedostačující příjmy. Někdo prostě něco nabízí, ale buď nenajde někoho, kdo by mu za to nabízené zaplatil, nebo nenajde někoho, kdo by mu za to zaplatil dost. Děje se tak z různých příčin, ale výsledek je vždycky stejný. Nejsou peníze a jsou potíže.
A jak se problémů s málo vydělávajícím podnikáním zbavit? Jedině tak, že se najdou další zákazníci. Tedy lidé, kteří se budou zajímat o nabídky kamenných obchodů nebo podnikatelských webů. A jak se to dělá, když má někdo právě podnikatelský web, když podniká přes internet? Jakkoliv, jak to jenom jde. Ale ono těch možností prosazení se na internetu zase až tak moc není. Je to buď reklama nebo optimalizace pro internetové vyhledávače. Jen na toto se dá vsadit a doufat v dosažení nějakého toho úspěchu. A k zaručeným výsledkům vede vlastně jen ta optimalizace.
Protože ne všechny reklamy zabírají, ale optimalizace ano. Tedy pokud se provede kvalitní SEO analýza, aby se objevilo, v čem je zakopaný pes, tedy co komplikuje podnikatelské výsledky, a pokud se pak nechá realizace optimalizace na profesionálech, typu SEO consult.cz. Protože kdo umí, ten umí. A zatímco by polovičatá SEO nepřinesla žádné nebo aspoň žádné mimořádné výsledky, při dobře odvedené práci je to jiná. To se pak optimalizovaný web posouvá dost vysoko mezi nabídkami vyhledanými internetovými vyhledávači, a tam už onu nabídku najde každý, kdo se o ni právě může zajímat.